neděle 18. října 2009

Řekla, řekl (2009)

řekla: "chtěla bych tě ochutnat"
řekl: "nejsem lecjaký jablko"
řekla: "umím to i s nelecjakými"
řekl: "tak se snaž"
řekla: "budu"
řekl: "už? není to brzy? vzdyť na sebe jenom koukáme"
řekla: "blbečku. potřeboval bys zfackovat a ošukat"
řekl: "sluší ti to"
řekla: "já vím"
řekl: "připomnínáš mi Sophii Lorenovou"
řekla: "a to je jako kdo?"
řekl: "nádherná ženská z minulýho století"
řekla: "nech těch medovejch řečí"
řekl: "slečinka bejvá ráda tvrdá"
řekla: "a co mi zbejvá"
řekl: "tak kdy na to vlítnem?"
řekla: "nespěchej"
řekl: "nespěchám"
řekla: "už musím jít"
řekl: "neblázni, kampak bys chodila?"
řekla: "prostě odcházím, tak zas někdy třeba"
řekl: "někdy a třeba"

a po čase nutné je konstatovat
že je stále velmi drzá a tvrdá
a že mě dost kvalitně mrdá
a já ji nikdy nebudu milovat
protože to z ňákejch neznámejch důvodů prostě nejde

Žádné komentáře: