úterý 11. srpna 2009

Zamítá se (2009)

podal jsem žádost nahoru do nebe
má drahá ono šlo totiž o tebe
a že prý zamítá se

zaslepen ješitností
si trpce bloudím městem
a bylo mi řečeno tam někde nahoře
že já najedl se už do sytosti
a že prý znovu zamítá se

tak píšu už po sté odvolání
důvody zřejmé srdeční jsou
pro kousek nedefinovaného štěstí
a špetku milování pod duhou
jenže i po sté zamítá se

tak píšu do nebe po stoprvní
kočička pode mnou jemně vrní
a plné rtíky laškujou
a nehtíky se lakujou a pilujou
a kulmují se vlásky
když i po stoprvní se zamítají lásky

tak po stodruhé zkouším psát
slova jsou krátká a píšu bez ustání
a mám chuť se téměř všemu smát
a hlavně malichernému odmítání

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

hodne povedena vecicka,moc se mi libi ,ricrd

Leon řekl(a)...

thanksa Ricrde ;)

Anonymní řekl(a)...

http://www.poeta.cz/basen/zamita-se