čtvrtek 5. března 2009

Barevně dobré (2009)

chtěl bych si vystavit svět
kde odhodíme masky
chtěl bych se mraky proletět
tam a už nikdy zpátky

láska se nedá zadlužit
ta není na splátky
lásku je třeba napružit
ať to má obrátky

půjdem se líbat do sněhu?
anebo do vody?
den za dnem bojujem o něhu
to proto rozchody
i tak vše zdá se mi dobré
červené černé či modré

pojďme se milovat v páru
nebo snad ve třech
ať to má šťávu
pojďme se milovat v svetrech

řeknu ti ahoj a ty mi
sundám si gatě
a pach feminy
staví mě do rovné latě

jen jeden dotek vášnivý
dějí se věci
a oči Eminy
poutají v ostnaté kleci

Pomalý pohyb tam a ven
vlhko a balzám
a těch mých tvých žen
oddaných brazilským salsám

Na chvíli drahoty smíme
k oběma, sobě
v tichosti sníme
a já už vím, že jsi jen další oběť

Půjdem se líbat do sněhu?
Anebo do vody?
Den za dnem bojujem o něhu
to proto rozchody
i tak vše zdá se mi dobré
červené černé či modré

Žádné komentáře: